Jak zapewnić sukces projektu wdrożenia contact center w chmurze
Logowanie do filmu
Świat komunikacji zmienia się w zawrotnym tempie. Każdego roku pojawiają się nowe technologie i aplikacje do zarządzania kontaktem z klientami, a tradycyjne systemy contact center nie są w stanie podtrzymywać takiego tempa rozwoju. Chcesz pozostać na czele wyścigu? Chmura to rozwiązanie, którego szukasz.
Rozwiązania chmurowe nie są sobie równe. Wybierz źle, a utkniesz z kilkuletnią umową na system, w którym nic nie działa tak, jak powinno. Jak zapewnić sukces wdrożenia systemu contact center w chmurze? Jakie pytania zadać dostawcy przed podpisaniem umowy? O tym opowiemy w trakcie e-seminarium.
Podczas prezentacji poruszymy takie zagadnienia jak:
- Architektura rozwiązania chmurowego - czym są mikrousługi i dlaczego są tak kluczowe;
- Jak zagwarantować bezpieczeństwo danych i ciągłość usługi chmurowej;
- Zakres funkcjonalny. Czy chmura zapewnia wszechstronność rozwiązań on-premise?
- Integracje w chmurze;
- Elastyczność usługi chmurowej – prawda czy mit?
Zaprezentujemy również demo platformy Genesys PureCloud, chmurowego contact center klasy korporacyjnej.
Platforma PureCloud to:
- Elastyczna infrastruktura Amazon Web Services o nieograniczonej pojemności
- Bezpieczeństwo danych i gwarancja ciągłości usługi na poziomie SLA 99,99%
- Błyskawiczne wdrożenie
- Obsługa użytkowników online i przez aplikacje mobilne
- Stały rozwój oprogramowania nie wymagający zaangażowania klienta
A także:
- Model „płać za to, z czego korzystasz” – miesięczny abonament za wykorzystywane funkcje
- Prosta umowa bez zobowiązań
- Możliwość miesięcznego darmowego testu
Serdecznie zapraszamy!