Analityka aplikacyjna w służbie biznesu - jak świadomie poprawiać jakość obsługi klienta, kodu aplikacji, usuwać szybko awarie i dbać o wizerunek naszej firmy czy instytucji?
Organizatorami spotkania są IDG Poland S.A. oraz firma Cisco Systems Poland Sp. z o.o. Jest to wydarzenie skierowane do specjalistów z zakresu technologii z wybranych sektorów. Udział w nim jest limitowany.
eSeminarium to wydarzenie interaktywne, w którym możesz uczestniczyć w transmisji video i w czacie oraz masz możliwość otrzymania dodatkowych informacji od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na eSeminarium jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu wydarzenia.
Logowanie do filmu
Wszyscy doświadczamy właśnie bardzo dużej zmiany. Aktywność pracowników, klientów, obywateli i partnerów przenosi się gwałtownie do sieci. To powoduje znaczący wzrost wykorzystania wszelkich aplikacji webowych, wewnętrznych i mobilnych oraz systemów IT je dostarczających. Aplikacja obsługująca klientów staje się twarzą firmy lub instytucji. Odpowiada za ich lojalność, poziom zadowolenia, buduje reputację i markę. Zmiana usługi na konkurencyjną odbywa się w kilka kliknięć. Czy jesteśmy gotowi zmierzyć się z tymi szansami ale i wyzwaniami?
Jeśli chcesz:
- w sposób świadomy mierzyć wpływ jakości działania Twoich aplikacji na wyniki biznesowe,
- poprawiać poziom obsługi klientów i wizerunek firmy
- dbać proaktywnie o ciągłość działania aplikacji i systemów IT, szybko usuwać awarie,
- przewidywać problemy i ich unikać
- poprawiać jakość kodu Twoich aplikacji
to zapraszamy na spotkanie online pokazujące jak wykorzystać analitykę danych aplikacyjnych oraz infrastrukturalnych do monitorowania jakości działania aplikacji, szybkiego usuwania awarii oraz mierzenia jakości aplikacji z perspektywy jej użytkowników.
Pokażemy też jak można zacząć tu i teraz, bez wielkich nakładów i wdrożeń.