Rozwiązania platformy Cloud – przegląd scenariuszy i usług dla biznesu
Zapraszamy na e-Seminarium, na którym ekspert firmy Microsoft przedstawi przegląd możliwości platformy Microsoft Public Cloud.
Podczas eSeminarium zaprezentujemy:
• najciekawsze funkcje i przykłady ich zastosowań
• scenariusze biznesowe
• a także zarys nadchodzącego cyklu spotkań dla architektów IT
Serdecznie zapraszamy!
Migracja biznesu do chmury obliczeniowej.
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym eSeminarium, które będzie poświęcone migracji biznesu do chmury obliczeniowej.
Podczas eSzkolenia:
- pokażemy, jakie profity biznesowe może odnieść firma korzystająca z rozwiązań infrastruktury na żądanie (IaaS)
- zaprezentujemy, w jaki sposób uruchomić i skonfigurować usługę chmurową typu IaaS w kilkadziesiąt sekund
- wyjaśnimy, na czym polega skalowalność zasobów dostępnych w chmurze
- udowodnimy, jak zwiększa się bezpieczeństwo twoich danych dzięki migracji do chmury
Wszystkie wymienione korzyści zaprezentujemy na przykładzie chmury Oktawave.
Serdecznie zapraszamy!
Szybka, bezpieczna i skuteczna integracja chmury prywatnej i publicznej
Integracja chmury prywatnej i publicznej to konieczne ryzyko biznesowe dla wielu przedsiębiorstw oraz wyzwanie dla działów IT.
Odpowiedzią na problemy związane z tego typu integracją może być Comparex Hybrid Cloud Appliance - gotowy do pracy, skonfigurowany system chmurowy on-premise, który stanowi pomost do platformy Microsoft Azure. Umożliwia bezpieczną migrację aplikacji z systemów on-premise do publicznej chmury obliczeniowej oraz budowę rozwiązań hybrydowych - aplikacja działa jednocześnie w infrastrukturze klienta i w chmurze publicznej. Pozwala zachować ścisłą kontrolę nad przetwarzaniem danych oraz ich bezpieczeństwo.
Dowiedz się więcej podczas bezpłatnego e-Seminarium!
Chmura publiczna dla wymagających - poznaj zalety Oracle Public Cloud
Zapraszamy na e-Seminarium, na którym zaprezentujemy największe zalety chmury publicznej od Oracle. Dzięki tym usługom, Państwa firma uzyska dostęp do baz danych, narzędzi archiwizacyjnych, serwera aplikacyjnego, a nawet repozytorium dokumentów czy systemu BI.
Podczas tego eSzkolenia:
- Przedstawimy korzyści (biznesowe, finansowe oraz czysto techniczne) wynikające z wdrożenia chmury Oracle;
- Udostępnimy dla Państwa czat, na którym na żywo będą mogli Państwo zadawać pytania naszemu ekspertowi oraz uzyskiwać odpowiedzi.
Serdecznie zapraszamy!
Dlaczego warto budować cloud usługowy z IBM?
Nawet duże przedsiębiorstwa mają problemy z samodzielnym zarządzaniem i wykorzystywaniem dużych wolumenów danych, które znajdują się w ich otoczeniu. Rozwiązaniem mogą być w pełni skalowalne i dostosowane do indywidualnych potrzeb środowiska Cloudowe, które doskonale sprawdzają się w analizie dużych ilości danych.
Weź udział w e-Seminarium i dowiedz się, jak zostać liderem wśród dostawców usług IT!
Serdecznie zarpaszamy!
Planowanie rozwoju systemu komunikacyjnego przedsiębiorstwa
Ile kosztuje firmę każdy moment, gdy klient nie jest w stanie skontaktować się z działem obsługi i poirytowany sprawdza w sieci ofertę konkurencji? Z jakimi sprawami klienci najczęściej do nas dzwonią? Jak firma jest postrzegana na zewnątrz, jakie są silne i słabe strony naszej oferty?
Podczas godzinnej prezentacji przedstawimy silne i słabe strony różnego typu rozwiązań komunikacyjnych, omówimy niezbędne etapy procesu przygotowania inwestycji tego typu, a także przeanalizujemy wartość nowinek i trendów technologicznych na rynku telekomunikacyjnym.
Serdecznie zarpaszamy!
Dlaczego warto przenieść obsługę klienta w chmurę? Projekt Interactive Intelligence w Oriflame.
Rynek chmurowych rozwiązań obsługi klienta znajduje się na fali wznoszącej. Według raportu firmy Frost & Sullivan, do 2017 roku nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1% rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%. Chmura nie jest już jedynie nowinką medialną – to technologia, która może znacząco zwiększyć konkurencyjność firmy, obniżając koszty działalności i zwiększając elastyczność i szybkość reagowania na zmiany rynkowe.
Korzyści wdrożenia systemu contact center w chmurze zostaną omówione na przykładzie projektu Interactive Intelligence w Oriflame.
Serdecznie zapraszamy!